Midazolam - najstariji benzodiazepin



Midazolam, generičko ime, ili poznatije na našem tržištu kao "Flormidal®", je najstariji benzodiazepin koji je omogućio I.V uzimanje sedativa. Po svojim svojstvima on je jak sedativ, tipa benzodiazepin, ali takođe ima i anksilitičke, hipnotičke, i mnoge druge - efekte - koji spadaju u spektrum jednog "sedativa". Sedativi, tj. benzodiazepine ne treba mešati sa lekovima iz grupe "barbiturati".


Midazolam - generalno:

  • Midazolam, lek, otkriven je negde oko 1975, od strane dva naučnika Walser i Frayer u, tada,Hoffman-LaRoche Inc. laboratorijama. Ovo je jedini lek, iz grupe benzodiazepina, koji je rastvorljiv u vodi.
  • Midazolam, je generičko ime za registrovano ime leka u Srbiji: "Flormidal®".
  • Uglavnom se ispisuje kod hronične i teške insomnie, i status epilepticus tj. primenjuje se i kod epileptičnog stanja. Uglavnom je dobar kod samog uvođenja u san, ali kvalitet sna je nizak - u poređenju sa ostalim lekovima, iz ove grupe, koji indukuju sedaciju i san.
  • Lek "Flormidal®", u Srbiji, ima veliku potenciju ka "rekreativnom" uzimanju, tj. veliki afinitet zloupotrebe.
  •  "Flormidal®" u Srbiji, proizvodi "Galenika", i sa "belim receptom" ili izveštajem specijaliste ne starijim od mesec-dva za nekih 700din. što i nije baš jeftino.

Opasnost! Budite racionalni i pažljivi.

- Pomenuti lek Flormidal, tj. generičko ime "Midazolam", najčešće je prepisan ljudima sa šifrom od F11 do F12. Znači duševni-psihički poremećaji prouzrokovani uzimanjem PAS.(psiho-aktivnih supstanci)
Midazolam se naročito prepisuje i u tretmanu narkomanije, kod šifara F11.22 i F11.23 - sindroma apstinentae i sindroma dependetea.
"Šmrkanje" ovog leka je takođe popularno. Bioraspoloživost ovog leka je samo negde oko 40%, pa i ne čudi otkud to. Neprijatan bol i peckanje, prilikom šmrkanja - prateći su efekti. Krvavo i suzavo oko, ili oči, neposredno posle ušrmkavanja, itranasalnog uzimanja, ovog leka; jesu simptomi "zloupotrebe" ovog leka.

Mrvljenje, i kućno injektovanje leka u porastu!

- Srbija ima jedino registrovan "midazolam" pod nazivom "Flormidal"- koji je praktično generički lek; što znači da ne sadrži ništa drugo osim aktivne supstance i omotača od skroba (najčešće). Tablete od 15mg, Dormicium-a, Rocheovog izdanja Midazolam-a od 15mg je obojen u plavu boju kako bi se "koliko-toliko" smanjila zloupotreba ovog leka. Sa činjenicom da je Midazolam jedini benzodiazepin rastvorljiv u vodi, i nije neka "nauka" kako da dođete do svog intravenoznog uzimanja ove tablete.
Logično, tablete su napravljene za oralnu upotrebu - ali, kako svaki lek ima određeni nivo zloupotrebe, midazolam postaje sve opasniji. 
- VEOMA JE OPASNO "na svoju ruku" raditi administraciju midazolam leka intravenozno (IV).
Zašto? -Pored "de facto" činjenice da tablete nisu za IV administraciju, i da svašta može da pođe naopako lošim rastvaranjem, bakterijama u vodi i slično, kao i mešanjem drugih benzodiazepina sa ovim + uzimanje opijatskog analgetika tipa fentanil, morfin, ili metadon - dovode do ogromnog rizika od hiperventilacije, srčanog zastoja, ozbiljnih respiratornih posledica : hiperventilacija, duboke depresije disajnih puteva, kome, pa i SMRTI.
Ukoliko i radite ovo, pokušajte da imate UVEK nekog pored sebe, i što više se "podučite" kako i šta da radite. Zapamtite, uvek 1000 stvari može da pođe naopako.

 

NEVEROVATAN SAJT ZA POMOĆ OKO OPIJATA NA KOJI SMO NALETELI SKORO:
www.prodreviewsite.com

 

Коментари

  1. ZAMOLIO BIH VAS DA ME SHVATITE OZBILJNO I DA MI ODGOVORITE NA NAJBRZI MOGUCI NACIN!Evo zasto!Ja sam vec 10 godina na supstitucionoj metadonskoj terapiji!Pijem 100 ml.metadona
    dnevno niko od doktora ne sominje da pokusamo sa skidanjem sa meta!Rodjen sam 1978.godine tako da sada imam 40 godina!U ponedeljak uzimam sa pratiocem 7 boca meta!Odmah popijem jednu,malo kasnije jos jednu i na kraju pola svoje doze,sve to u jednom danu!Problem nastaje kada dodje vikend a ja nemam met za subotu i nedelju a cesto mi za petak ostane veoma malo!Recite mi cime mogu da nadomestim taj nedostatak metadona,MOLIM VAS!!!Pozurite sa odgovorom jer sam upravo popio oko 20 ml.meta a to nije nista s'obzirom kakvu dozu dnevno pijem(100ml.)!!!OCEKUJEM VASU POMOC....NEMOJ DA ZAKASNITE,DOBRI LJUDI MOLIM VAS JER MENI SE IPAK ZIVI I AKO NEMAM SVOJU PORODICU!MORAM DA NAGLASIM DA SAM U VOJSKU OTISAO 25.SEPTEMBRA 1998.GODINE,BIO SAM NA PROKLETIJAMA KAO GRANICAR NA PLANINI PASTRIK I DOZIVEO SAM SVASTA!UNAPRED SAM VAM ZAHVALAN NA ODGOVOR!KOJIM LEKOM MOGU DA NADOMESTIM MET KOJI NECU NI MALO IMATI NI SUTRA NI U NEDELJU!!!POMOZITE LJUDIIIII....😢😢

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Morate otici kod neuropsihijatra u Vasem Domu Zdravlja! Iznesite problem, jednostavno recite da Vas doza od 100mg ne pokriva 24h. Dobicete ili povecanje doze direktno od lekara specijaliste (neuropsihijatra/ psihijatra) ili cete dobiti uput da se javite u najblizi "Metadonski Centar" ili Centar za Zbrinjavanje Zavisnika. Ukoliko ste iz okoline NS, onda znate gde da idete, ukoliko je BG, mozda, napominjem MOZDA dobijete UPUT za javljanje tamo, te nakon nekoliko dana na vecoj dozi od 100mg 3-5 dana bice Vam odobreno da podizete dozu na 8 ili 9 bocica od 10ml.

      Na ovom sajtu www.prodreviewsite.com ja sam nasao neke proizvode koji su mi pomogli! KUPITE proizvod koji jaca imunitet, i enzime jetre, kao i srce, i videcete kako neki od ovih proizvoda (kategorija zdravlje) JACA efekat metadona.

      Избриши
  2. ZAMOLIO BIH VAS DA ME SHVATITE OZBILJNO I DA MI ODGOVORITE NA NAJBRZI MOGUCI NACIN!Evo zasto!Ja sam vec 10 godina na supstitucionoj metadonskoj terapiji!Pijem 100 ml.metadona
    dnevno niko od doktora ne sominje da pokusamo sa skidanjem sa meta!Rodjen sam 1978.godine tako da sada imam 40 godina!U ponedeljak uzimam sa pratiocem 7 boca meta!Odmah popijem jednu,malo kasnije jos jednu i na kraju pola svoje doze,sve to u jednom danu!Problem nastaje kada dodje vikend a ja nemam met za subotu i nedelju a cesto mi za petak ostane veoma malo!Recite mi cime mogu da nadomestim taj nedostatak metadona,MOLIM VAS!!!Pozurite sa odgovorom jer sam upravo popio oko 20 ml.meta a to nije nista s'obzirom kakvu dozu dnevno pijem(100ml.)!!!OCEKUJEM VASU POMOC....NEMOJ DA ZAKASNITE,DOBRI LJUDI MOLIM VAS JER MENI SE IPAK ZIVI I AKO NEMAM SVOJU PORODICU!MORAM DA NAGLASIM DA SAM U VOJSKU OTISAO 25.SEPTEMBRA 1998.GODINE,BIO SAM NA PROKLETIJAMA KAO GRANICAR NA PLANINI PASTRIK I DOZIVEO SAM SVASTA!UNAPRED SAM VAM ZAHVALAN NA ODGOVOR!KOJIM LEKOM MOGU DA NADOMESTIM MET KOJI NECU NI MALO IMATI NI SUTRA NI U NEDELJU!!!POMOZITE LJUDIIIII....😢😢

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nasla sam sajt koji svima onima koji posecuju ovaj sajt ce koristiti! Idite na www.prodreviewsite.com i pogledajte sta priroda ima da ponudi! Pogledajte takodje sta nas specijalista za IT kaze o novim tehnologijama kao i o opremi za iste.

      Избриши

Постави коментар