Izmene u režimu rada metadonskog centra Novi Sad



Izmene u radu centru za rad sa zavisnicima
(metadonski centar)
u KBC "Vojvodina"

Danas, kako iz prve ruke saznajem, na moj veliki prepast- došlo je do malo suludih promena u radu centra za dnevni tretman zavisnika u Novom Sadu. Naime, četvrtkom, kada bi trebalo da su urinske kontrole u Novom Sadu za "ostatak Vojvodine" kako su i napisali i sprovodili do sada, odjednom je nastao haos.

Četvrtak, 25.01.2017

Kao što rekoh, nastao je haos. Ja sam došao negde oko 8 sati ujutru, sa kupljenim testerom- kao po proceduri do sada koja se radila godinama. Naime, kada sam stigao, sačekala me je gužva neviđena.

Uzimali su podatke, možda samo ovima koji nemaju samo pacijentima, tipa broj telefona, i gde živim( o). Potom nastao je pravi šok...
Naime, kontrole koje smo do sada svi obavljali u Novom Sadu, svi mi koji nismo iz Novog Sada, četvrkom, razvrstani smo na kontrole u Domu Zdravlja "Jovan Jovanović Zmaj", bar ja- i ostali ne znam gde.

Najveći stres je što za mesec dana (4 nedelje od danas) opet moram da idem u Novi Sad, u neki Dom Zdravlja - dok čujem da su moji sugrađani dobili mogućnost da se testiraju u mestu odakle su.
( okolina Novi Sad ).
Načelnica dr.prim. Dickov me je primila, i vrlo brzo "odradila" posao samnom- iako je ona u timu lekara koji primaju nove pacijente. Iz nekog razloga, ukucala je nešto slično mom prezimenu, i izašlo je moje prezime; pa me je s' toga i prozvala.

- Kad sam već tamo, onda me je za samo 2 minuta bukvalno... Pregledala, ispisala terapiju, pitala mene koje lekove pijem- pa upisala to- i gospođa koja je sedela do nje, mi je rekla u saglasnosti sa njom da ću od sada dolaziti (posle 9 godina) u Dom Zdravlja "J.J Zmaj" na testiranje od sada. Kada se vrše testiranja i sl. Nije mi rečeno.

Naknadno ću zvati KBC "Vojvodina", metadonski centar, da vidim kada i kako se odvijaju kontrole.


Hvala puno na čitanju!


Nastavite da nas podržavate i šaljete pitanja i komentare.

Коментари